FORUM OBAVIJEST: Nagrade za nove i stare korisnike
SA:MP zajednica Zapadni Balkan

Ned - 22.09.2019. - 10:55
Aktiviraj Nyx stil Aktiviraj Elastica stil
1507
posjeta

Tema: [Scripting Battle] Parovi 1. kola

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
 Str: [1]   Dolje   « natrag naprijed »
****
Spol: Muški
Programmer/scripter
Trening kamp: 20/20

SCRIPTING BATTLE
parovi 1. kola






ZADACI ĆE BITI PODIJELJENI PO PAROVIMA SUTRA
SA:MP Facebook profil
Last nick: Paradox

****
Spol: Muški
Programmer/scripter
Trening kamp: 20/20

SCRIPTING BATTLE
zadaci



ZADATKE MORATE PREDATI MENI NA PM DO 29.3.2015. (.pwn + SLIKE/VIDEO)

TitleBox
  • Runner i Bart_Peterson: Mobitel - dizajn sučelja preko textdrawova + osnovne funkcije mobitela
  • Cappone i Veco: Posao kosača trave
  • Luciano i Doki™: Posao ribara
  • Boris. i Jager: Mobitel - dizajn sučelja preko textdrawova + osnovne funkcije mobitela
  • C++_ i Denim SA:MP: Gun store - prodaja oružja preko textdrawova u dućanu
  • Nuhanović i DeTTer: Jednostavan sistem banke koji koristi samo textdrawove
  • Dowla. i Calvin: Jednostavan custom tuning vozila preko textdrawova
  • arnix i Enis: Brzinomjer
  • Grella pwn i [GH] Nestor: Kalkulator preko textdrawova

SVA PITANJA I NESUGLASICE VEZANE UZ ZADATKE ŠALJITE MENI NA PM
« Zadnja izmjena: Ned - 15.03.2015. - 11:34 Joey_ »
SA:MP Facebook profil
Last nick: Paradox

****
Spol: Muški
Programmer/scripter
Trening kamp: 20/20

SCRIPTING BATTLE
1. kolo



Vrijeme za predaju radova je ZAVRŠENO. Sada kreće drugi dio kola, a to je odlučivanje tko prelazi u iduće kolo. Dowla. i Boris. prolaze automatski u drugo kolo jer su njihovi parovi odustali.

Odluke o tome tko prolazi dalje ovisi o tome tko dobije više glasova od korisnika prilikom glasanja tko je napravio bolji rad. Samo korisnici sa 50+ postova će moći glasati te sami natjecatelji neće moći glasati. Glasanje započinje 31. ožujka 2015.
SA:MP Facebook profil
Last nick: Paradox

 Str: [1]   Gore   « natrag naprijed »
 

© 2011 - 2019, SA:MP zajednica Zapadni Balkan. All rights reserved.